RSS
email

اعلان عجيب على روتانا سينما

~~~بسم الله الرحمن الرحيم~~~


موضوع النهاردة موضوع مختلف جدا غير مواضيع كل يوم وهو تعجب عن حاجة انا بشوفها فى دلوقتى

وهى اعلان على قناة روتانا سينما بقالوا حوالى سنة عن الحكومة العراقية وان الحكومة العراقية بتعمل اعلانات لنفسها
علشان تاخد جماهير كتير ليها وبيجيب فى الاعلانات انك لو اتسرقت تبلغ الحكومة العراقية مش اى حكومة تانية
يعنى مش واخد يسرقك او يضربك وتروح للامريكان لاء ده انتا لازم تروح للحكومة العراقية طب مهو انتوا اللى عملتوا
فى نفسكم كده وبعدين حتى لو كده المفروض انكم تصلحوا اللى بيحصل مش انكم تعملوا اعلانات خليتوا ايه لشركات
المياه الغازية والعصيرات والزبدة انا خايف للاعلان الجاى تجيبوا نفسكم وانتوا بتضربوا الامريكان وتقولوا
احنا الاقوى تعالوا اشتكولنا احنا مش هما .
ولا انتوا ك حكومة مش لاقين شغل طب انا عندى فكرة متروحوا تشتغلوا فى الاعلانات
اهو انتوا بدأتوا تفهموا فيها وكمان بتكسب فلوس كتير واهوا تتشهروا على الاقل بدل اللى بيحصل ده
انا مش قصدى انى اغلط بس انا اقصد انكم تسبتوا جدارتكم وتبينوا انكم فعلا بقيتوا حاجة تعتمد عليها
مش تفضلوا كده
ارجوا لكل قارئ لهذا الموضوع انه يقول رأيه فى الحكاية دى لانها حكاية عجيبة


Bookmark and Share

0 التعليقات:

إرسال تعليق