RSS
email

اسرف وافضل برنامج للكتابة على الفيديو esy2write

~~~بسم الله الرحمن الرحيم~~~


اهلا وسهلا بكم زوار مدونتنا والمترددين عليها
انا لقيت فى بحث جوجل وانا مش بعمل غير عليه لانى مش بحب اتفلسف زى ناس وادخل
على الياهو واعمل فيها نفسى كول والكلام ده .. لاء انا يهمنى الافضل واكيد جوجل هو الافضل
المهم لقيت ناس بكميات رهيبة بتبحث على برنامج للكتابة على الفيديو فقلت
يبقى لازم اعمل مواضيع بكده وادى اول برنامج هيكون دلوقتى والموضوع اللى جاى على طول هيكون واحد تانى
ان شاء الله
المهم برنامج النهاردة اسمه esy2write
وانا والله العظيم يمكن كل الصور اللى عملتها هنا فى المدونة من البرنامج ده
وانا اهو دلوقتى حالا بنزل برنامج تانى علشان اجربه لو عجبنى هيكون هو البرنامج التالى
بس انا بستخدم البرنامج ده علشان اسباب كتير جدا منهم
1- حجمه صغير جدا : 227 كيلو بايت بس
2- مش محتاج لتسطيب فقط نزل البرنامج وحط الملف عندك فى المكان اللى عاوزه
3- يقدر يكتب باشكال كتير جدا حوالى 250 شكل
4- يقدر يكتب بجميع الالوان الموجودة فى التاريخ
5- حاجات كتير هتعرفها وتكتشفها بعد التحميل

اسم البرنامج بعد تحميل له : youngegy.blogspot.com_esy2write
نوع البرنامج : winrar


للتحميل اختر سيرفرك المفضل من الاتى




rapidshare.com


zshare.net


mediafire.com


megaupload.com


hotfile.com


2shared.com


depositefiles.com




اتمنى ان اكون قد وفقت فى نقل البرنامج لكم بروابط تعمل
واذا واجهتم اى مشكلة فى الموضوع ارجوا اخبارى
او اذا واجهتم اى مشكلة فى التحميل ارجوا اخبارى بها فى الرد على الموضوع
وانا هصلحها فورا ان شاء الله وهو انا ليا مين غيركم
واذا كان هناك اى رد على الموضوع ارجوا كتابة تعليق يليق بديننا والادب



~~~الحمد لله رب العالمين~~~

Bookmark and Share

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

شكرا على البرنامج وبصراحة انا دورت عليه كتير بس ما لقيتوش واحسن حاجة انه من غير مايقولك لازم تسجل علشان تشوف الروابط هههههههه

إرسال تعليق